Friday 9 January 2009

So I received the camera in the morning...


But I'm way too busy to write anything now. I'm supposed to go to the centre, take the stupid passport photos (only because I need them for my aerobic card...), then aerobic, pubquiz and then I can start to practice my camera moves :) I was surprised when I found out that the camera is so small, but the main thing is that it works. I took couple of pictures already and because I'm a proud mom of a new sock, I want to publish the picture of my new baby.

6 comments:

  1. ihanaa lankaa! <3 awww.

    ReplyDelete
  2. Sain sitä joululahjaksi, se on ihanan väristä! Noro Kureyon Sock on sen nimi muistaakseni. Harmi vaan se on jotenkin "kovaa" lankaa ja rikkoo ihoa :(

    Mitä neuloit viimeks?

    ReplyDelete
  3. Stitch 'n bitch - Neulojan käsikirjasta löytyi toi ohje (Pitkätossun polvisukat). Siitä vaan itekin neulomaan! Löytyy varmasti kirjastoista Kuopiostakin toi kirja :)

    ReplyDelete
  4. viimeksi oon neulonut slipariani (tällä ohjeella: http://www.ullaneule.net/0207/ohjeet_karho.html), joka on päättelyä vaille valmis... lankakerä vaan on mennyt pakoon niin en saa tehtyä sitä loppuun :D no, ehkä tässä joskus :D

    ReplyDelete
  5. Kattelin tuota joskus ja aattelin, että ehkä minäkin joskus teen tommosen :O Ihanat värit ja kaikki! Toivottavasti saat sen valmiiks ja mikä kiire tässä elämässä on, ei MIKKÄÄN :D

    ReplyDelete